søndag den 20. april 2014

Optur/Nedtur

Hey, Har ikke skrevet herinde siden den 24december2013, wow.! Sikke nogle dejlige dage vi lige har haft.
Der er sket utrolig meget i mit liv siden sidst: Blevet single efter lige knap 7år, købt hund, køb nyt telt, og sørme lige købt Golf 2 igen, Jubii... Jeg har jo været på antidepressiver-piller. Gik med en depression og har været til psykolog også.
Ex´en fik mig til psykolog, da jeg havde en del vrede i mig. uh det hjalp faktisk at tale om tingene. Og prøvede at gøre forholdet godt osv. Men det var åbenbart ikke godt nok, såå hun tog da lige ud og drak sig stiv og var utro..! Tak for den da.
Så gik det i stykker, faktisk d.23 dec. kan man sige. Troede jeg havde det ok og trappede ned på mine lykkepiller. Og afsluttede dem-dumt...
Nu snart 1måned efter, gnaver det i hovedet igen..! Så må nok erkende jeg skal på dem igen.. Ja, nu er jeg meget negativ igen, vred på verdenen, føler mig alene og afvist.!

Tror vennerne er væk. Det kan være min negative udstråling der gør det, ved det ikke.
Min teori er at der kun er en ven tilbage..

Dette skulle lige ud- Tak

Ingen kommentarer:

Send en kommentar