søndag den 27. april 2014

Måske der er håb

Hey. Virkelig en god weekend vi lige er gået ud af 26-27 april. Flere ting gjorde den god, fået en rigtig sød veninde, fantastisk vejr og set nogle gode film. Har blandt andet set Disney filmen Frost. Den er meget animeret så lidt af den gamle Disney ånd er lidt væk. Men virkelig en fantastisk film der berøre alle føleser..Sørgelig, sød, intens og aktion.. Så vil klart anbefale den til alle.!
Nu skriver vi så snart Maj og der er der jo Gedde Premiere d.1Maj. Tager nok en lille tur, hehe..

Ja, nu skrev jeg jo det var en god weekend. Det var det også meen- har jo købt den Golf 2. Skulle så hente en anden bagklap i Vinderup. Der ligger en Shell tæt på den by og der ville jeg lige have en chokoladebar. Da jeg kommer ud ser jeg et drypper oppe fra motoren, fuuck.. Lad det være sprinklervæske, men nej.! Det er så køler slangen der er knækket helt op af indgangen til motoren.. Når ligr at røre slangen da springer den over og skolder mit højrehåndled.! Men pyt. Fik så ringet til min dejlige mekaniker og han kom så med en byttebil-TAK.!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar