onsdag den 5. juni 2013

Vandet Sø-Ummm

Vejrudsigten sagde god for en tur med telt. Vågnede selvfølgelig kl røv (4:35) som jeg plejer i telt.

Morgenmad i det grønne smager bare guffe..Teltet blev pakket ned i en ruf og waders og fluestang monteret. Hjemmebundet geddeflue bundet sikkert fast og afsted, der gik 5min før den første vand-ulv angreb min flue, feedt.! Elsker når ens adrenalin pumper løs.

Alt i alt fik jeg 2 fine gedder i mine hænder ca. 60cm i længden, dejlige fisk.. Havde flere følgere og spottede nok 5 som intet ville.
Kørte hjemad med en kold kærste kl 9 og holdt et lille kaffehvil i Vildsund. Kaffe og is 9:30, lidt tidligt vil nogen mene men husk jeg var oppe 4:35.. 
Skøøn dag, natur, fisk, frisk luft, hygge og gedde på bål til afensmad-tilbehør: flute,salat og kartofler stegt over bålet med purløg, salt og peber...
 Skal snart afsted igen..!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar