lørdag den 23. marts 2013

OUTBACKBOOTS- service helt i top

Hej Daw.. Læænge siden jeg sidst har skrevet herinde, men har ikke rigtig haft lyst og faktisk også glemt det lidt. Nå, men fandt jo så ud af jeg skulle have lidt tilbage i SKAT.. Og så faldt man lige over siden www.outbackboots.dk. Fantastastisk side for dem der kan lide Australsk stil af tøj..! Og der var da lige en jakke som jeg faldt for. Fandt også en til Malene.!(Se billeder herunder)
Men men, vi skal til det som indlæget handler om: Outbackboots´ fantastiske service.!! Jeg bestilte en størrelse M. Den modtog jeg og så straks den var alt for lille. Ringede til afsender og bad hende sende en Large. Hun siger så: Ingen problem, jeg sender imorgen så kan du sende Medium tilbage.

Så de sender uden at de først har modtaget den første vare-cool.! Jeg modtog Large størrelsen 2 dage efter og opdagede til min skræk den også var lidt lille til mig, tis... Mig i tlf. igen, fik samme venlighed. Dog med det svar at det ikke hastede at sende jakke tilbage til dem, de ville sende en XL til mig og jeg kunne beholde den i L så jeg kunne sammenligne.Wow.! Som sagt så gjort. Efter weekenden kom XL-størrelsen og den passede så.
Skal så lige tilføjes at da jeg modtog Large Jakken var der en fin seddel hvor der stod de selvfølgelig vil betale mine porto-udgifter for at sende jakkerne tilbage til dem, 48kr pr.pakke.

Så jeg anbefaler at kigge forbi deres side.. De har virkelig fede ting til rimelige priser..!




Min Jakke



Ingen kommentarer:

Send en kommentar