onsdag den 17. oktober 2012

Fri, fri og fri igen

Hej. Ja det kan lyde fedt at have fri hele tiden. Men det er det langt fra. Når der ikke er meget at lave på jobbet må man jo gå hjemme.
Vejret har jo ikke været det bedste, blæst, regn og regn/blæst..! Åen er blevet beskidt og alt for meget vand, det er blevet efter år og jeg fryser allerede mine fingre.
Var i p&t for at prøve at lokke en fed regnbue på krogen, men det var igen 3 spildte timer.
Her i uge 42 har jeg jo så ferie (resten af min sommerferie) det er ikke fedt når man ikke har det store at give sig til og lysten ikke er der til de små projekter.

Snart Jul.. Hader det snart er jul, gave-ræs, stress, familiebesøg, fed mad, slik og julepynt..!! Føj hvor det stinker. Det dummeste er jo at Ingen af os tror på det hellige-bavl så hvorfor holde jul..? Vi kunne jo lige så godt sige 1. Januar er skal vi mødes og bytte gaver.... ( Giv Gerne Din Mening )

Nå men, håber snart jeg kommer ud at fiske igen. Trænger til flex på fluestangen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar