fredag den 29. juni 2012

Ferie i sigte

Ja det er længe siden jeg sidst har skrevet herinde. Men har ikke lige lavet det store på alle mine projekter. Angående mine knive har jeg ventet på en smed der skulle lave et såkaldt Grinding Jig..Et stykke metal der holder bladet i den ønskede vinkel når man sliber sin kniv..! Den har jeg så endelig fået, efter lang vente tid.
  Nu skal vinklen bare findes og laves så Jiggen ikke kan flytte sig under slibning..


Fiskeriet har været gået helt i stå, men mon ikke jeg snart kommer igang igen. Motivationen har været væk..!
 Har dog lavet nogle masker (billeder kommer senere). Har købt Flydende Latex hjem, spændende..!
Ferien ligger nu fast. Uge 29-30 og 42. Så håber man bare på fiskevejr.

Nu ikke drukne i sommer fester, øl og badning..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar